loading...
دنیای داستانها
آخرین ارسال های انجمن
tina_glambert بازدید : 185 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (17)

سلام بر همگیی.بنده تازه اینجا عضو شدم.شاید تعجب کنید اما من هم گلمبرتی هستم هم بلیبر.اما بیشتر گلمبرتی هستم.یه خواهشی از شماها دارم من اینجا تازه واردم و هیشکی رو نمیشناسم.میشه خودتونو معرفی کنید و بگید چقدر گلمبرتی هستید البته اگر دوست داشته باشید.میخوام یه داستان هم بنویسم سه نفر که بیشتر گلمبرتی هستن رو توی داستان میارم.باتشکر.....لبخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pary در تاریخ 1391/10/12 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

Mahshiiiiiid joonamشکلک( merC tina joon ba inkaret motmaenam alan Mahshid kheyli khoshale

این نظر توسط Dorsa در تاریخ 1391/10/11 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

آخ ببخشید تینا جون.خیلی دیر اومدم.من درسام!تقریبا 15 سالمه!داستان مینویسم!!شکلکیهone directionerدو اتیشم!الان میگی اییییییی!!شکلک
گلمبرتی نیستم اما ازش خوشم میاد.به هر حال خیلی خوش اومدی عزیزم!شکلکشکلک

این نظر توسط tina در تاریخ 1391/10/08 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

از همه ی شما گلمبرتی ها ممنون.یازده نفر گلمبرتی رو به جز پریسا جون شناختم.خوب کسایی که میان تو داستانو اعلام میکنم:1-آوا جون.2-نگین جون3-مهشید که درمیان ما نیست.شکلک
میبینم که همگی از جاستین متنفرید!!شکلک
داستانم به احتمال زیاد پنجشنبه یا شاید هم زودتر اپ شه.
اسم داستانم:My Dogهستش.
از کسایی هم که انتخابشون نکردم معذرت میخوام.یه داستان طلبشون!!شکلکشکلکشکلک
از آشنایی با همتون خیلی خوش حالم.شکلک

این نظر توسط pary در تاریخ 1391/10/08 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

Age gharar bashe ke bishtarin Glambertio entekhab koni oon shakhs Mahshide


kojayi Mahshid joonam ke delam barat tang shode akhe chera raftiشکلک شکلک(
Bavar konin in ye takhYol nistesh

این نظر توسط princess of darkness در تاریخ 1391/10/08 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوش اومدی
من پریسام .15 سالمه
تو همین وب هم نویسنده ام
از جاستین باشدت 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ولت متنفرم
ازطریق دوستم ادام رو شناختم ازش خوشم مییاد ولی مثل بقیه گلمبرتی دو اتیشه نیستمشکلکشکلک
عاششششششششششق خون اشام ها وجادوگرها وتاریکی وخلاصه چیزهای تخیلی وترسناکم .
من بیشتر از خواننده های کره ای خوشم مییاد مخصوصا یوکیس وکوین وو(که احتمالا نمیشناسی)
خوش حال شدم از اشنتیی باهاتشکلک

این نظر توسط Panpan در تاریخ 1391/10/08 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

پان پان هستم معشوقه ي آدام لمبرت و مامان تامي جو رتليف

داستان مينويسم ولي هنوز جرات آپ كردنشو ندارمشکلک

دشمن به تمام معناي جي بيشکلک

هركي كه باهام دوسته بايد بيوگرافي آدامو بلد باشهشکلک

این نظر توسط pary در تاریخ 1391/10/07 و 23:46 دقیقه ارسال شده است


Rasti man ye mozooi ro nagoftMye mozooe kheyli narahat konane ke harmoghe behesh fekr mikonam va yade oon etefagh mioftam kheyli narahat misham
mozooe oon etefagh ine. (man ye doosti dashtam ke esmesh Mahshid bood ba behtarin doosta boodimo man vaghan doosesh dashtam mahshid asheghe Adam bood ba tamame voojood na mesle man ya shomaha vaghan asheghesh bood maman babash doostnadashtan ke oon doosesh dare yerooz ke baham boodim yeho oftad roozamino mesle abraye toofani gerye kard tarsidam raftam pishesh deldarish dadam bad goft ke ye hesi dare dare divoone mishe chon khoda eshghike be Adam dashto azash gereft az oon rooz be bad divoone shodo bad...شکلک khodkoshi kard kheyli delam barash tang shode
mikhastam begam age mishe bekhatere inke roohe mahshid joonam shad she oono biyari too dastan
bavar konid in dastan ye afsane nist vagheiyat dare
ghabl az inke in etafagh biofte ba akharin nafarike harf zad man boodam bara hamin ye hese badi daram
lotfan biyaresh too dastan khahesh mikonam شکلک

این نظر توسط Zainab در تاریخ 1391/10/07 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

باسلام من زينب هستم آدام عشق سوممه!من مامان آدامم!همسررنديم آبجي انريكم!ازآشنايت خوشحالشدم عزيزم

این نظر توسط Negin در تاریخ 1391/10/07 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

منم نگین!!!
نمیتونم بگم چقدر دوسش دارم....چون حد و اندازه نداره به خاطرش خیلی چیزارو از دست دادم ولی از اولش بیشتر دوسش دارم.....خیلی خیلی زیاد!!!
از بیبر متنفرم....ولی خب قسم میخورم که یک بار هم بهش توهین نکردم...امیدوارم ادام همیشه موفق باشه....
اگه هم توهین کردم واقعیت بوده...ولی دیگه بهش کاری ندارم اصلا....خودمو درگیر نمیکنم...
کسایی که به ادام توهین کردن رو به خدا میسپارم چون خودش خوب جوابشونو میده...از کسایی که دلمو شکستن نمیگذرم...
از سال 2009 که ادامو دیدم ازش خوشم اومد....و تا به الان ه روز عشقم بهش بیشتر میشه....
خوش اومدی گلم!!! حالا بیشتر ما گلمبرت ها رو میشناسی چون با وفا ترین ها تو دنیا ایم مممممممگههههه نه؟؟؟

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1391/10/07 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

راستی باید بگم جاستین بیبر حرصمو دمیاره!!و اینکه خیلی از ادام تقلید میکنه!!
راستی من داستنم مینویسم!!شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت فقط و فقط داستان اپ خواهد شد! داستان ها تو رو اپ کنید تا بچه ها بخونن! این سایت برای وبلاگ داستان های هالیوودی میباشد و مدير اين سايت آوا ست! براي خوندن داستان هاي من به داستانهاي هاليوودي بيايد! سعی کنید داستان هاتون بیشتر درباره هالیوودی ها باشه! هدف از تاسيس این وبلاگ اینکه همه به توانایی هایی های خودشون در زمینه نویسندگی پی ببرن! و به راحتی بتونید داستان ها خودتون رو به نمایش بگذارید! لطفا داستان هاتون رو اپ کنید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم کاربر داستان های زیبا تری مینویسد!؟
    نظرتون درباره وبمون چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 2624
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 84
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 1,278
  • بازدید سال : 20,766
  • بازدید کلی : 321,056
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ